Fałszywy 80-latek zawstydza młodych pakerów w viralowej kampanii Smith & Forge Hard Cider

Nieprawdopodobnym wirusowym hitem ostatnich 2 dni na Facebooku jest spot przygotowany przez rozrywkowy serwis internetowy Thrillist dla amerykańskiej marki cydru Smith & Forge Hard Cider, którego bohaterem jest 84-letni dziadek potrafiący dźwigać niezłe ciężary…  Siwy starszy pan ubrany w nobliwy kardigan przechadza się po terenie kalifornijskiej Muscle Beach – legendarnej siłowni na otwartym powietrzu w Venice, gdzie kiedyś trenował sam Schwarzenegger – i pewnym momencie postanawia pokazać dużo młodszym kolegom, na co go stać.  Cała akcja to oczywiście misternie przygotowana podpucha – w rolę muskularnego staruszka wciela się bowiem Kenneth Leverich, zawodowy ciężarowiec i zawodnik SoCal Crossfit, którego charakteryzacją zajął się hollywoodzki guru od efektów specjalnych Dan Gilbert, a cała przemiana w wiekowego pana zajęła 4 godziny…

Spot pt. Old Man Strength pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 46 milionów wyświetleń na Facebooku, 806 tysięcy share’ów 426 tysięcy polubień!  Wyniki kampanii są rzeczywiście wybitnie dobre, choć można się zastanawiać, czy choć kilka procent widzów zapamięta, że celem akcji była promocja mocnego cydru Smith & Forge? Sam pomysł akcji nie jest szczególnie oryginalny i przypomina viralową kampanię Pepsi pt. Uncle Drew z udziałem młodego koszykarza Kyrie Irvinga przebranego za starca.

Thrillist_Smith&ForgeHard Cider_Old Man Strength

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: