Warto było czekać – na zwycięstwo Cleveland Cavaliers w lidze NBA

Sezon 2015/2016 amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA zakończył się w minioną niedzielę zwycięstwem drużyny Cleveland Cavaliers, która pomimo wielu świetnych sezonów i kilku wielkich gwiazd w składzie jeszcze nigdy w swojej 46-letniej historii nie wygrała ligi. Kibice Cavaliers do samego końca rywalizacji nie mogli być pewni zwycięstwa, bo finałowa rozgrywka z ubiegłorocznym mistrzem – Golden State Warriors rozpoczęła się od wyniku 1:3 dla rywali. Dopiero seria trzech kolejnych zwycięstw dała drużynie z Cleveland wymarzony, pierwszy tytuł mistrza NBA.  Takie historie idealnie nadają się na reklamę Nike – tym bardziej, że głównymi gwiazdami Cleveland Cavaliers są sponsorowani przez Nike koszykarze – LeBron James oraz Kyrie Irving.

Spot pt. Nike Basketball | Worth the wait pojawił się w sieci zaledwie wczoraj czyli kilka godzin po historycznym tryumfie Cavaliers (a to oznacza, że Nike zaryzykowało i przygotowało taki spot nie mając pewności, że drużyna z Cleveland wygra…) i do teraz zgromadził już ponad 400 tysięcy wyświetleń na YouTube. Prosty pomysł winietowego pokazania wielkich emocji na twarzach kibiców przeżywających finałowe mecze Cleveland Cavaliers wystarczył, by ponieść cały film – autorem jest agencja Wieden+Kennedy Portland.

Nike Basketball_Worth the wait_Cleveland Cavaliers

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: