Lufthansa przedstawia cierpienia angielskich kibiców na pokładzie niemieckiego samolotu

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa to jeden z największych globalnych przewoźników, więc duża impreza sportowa jaką jest trwające właśnie piłkarskie Euro 2016 to świetna okazja, by zareklamować swoje usługi.  Najnowsza kampania prowadzona pod hasłem Everyone’s Fanhansa dzięki zastosowaniu humoru dotykającego narodowych stereotypów na temat Niemców i Anglików zyskała viralową popularność i trafiła do TOP5 najpopularniejszych reklam na YouTube w maju. Bohaterami kampanii jest sympatyczna dwójka angielskich kibiców piłkarskich, których lot został anulowany i zostają przymusowo „przebookowani” na lot Lufthansą, co wywołuje u młodszego z nich całą serię zabawnie traumatycznych wyobrażeń na temat przelotu jednym samolotem z Niemcami…

Spot pt. „Everyone`s Fanhansa“ commercial | Lufthansa pojawił się w sieci 6 tygodni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz 650 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała dla Lufthansy niemiecka agencja Kolle Rebbe, a reklamy przekierowują do specjalnej strony: fanhansa.lufthansa.com.

Lufthansa_Everyone's Fanhansa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: