Zatoka surfujących bobasów w najnowszej kampanii wody Evian

Francuska marka wody źródlanej Evian – należąca do koncernu Danone – jest jednym z tych globalnych brandów, które w ostatnich latach postawiły właśnie na marketing wirusowy i robią to z świetnymi efektami. Długofalowa komunikacja Evian spięta jest sloganem marki Live Young oraz motywem radosnych bobasów wcielających się w dorosłe role, co widzieliśmy w wielkich viralowych przebojach Evian Roller Babies z 2010 czy Evian baby&me z 2013. Teraz woda Evian powróciła z nową letnią kampanią pt. Evian Baby Bay [Zatoka bobasów Evian], której bohaterem jest pewien dorosły surfer przypadkiem trafiający do tytułowej zatoki, gdzie otaczają go same surfujące bobasy – czyli zapewne dorośli, którzy uraczyli się wodą Evian sprzedawaną w pobliskim plażowym barze…

Spot pt. evian Baby Bay pojawił się w sieci 3 tygodnie temu, a w mijającym tygodniu był drugą najpopularniejszą reklamą oglądaną na YouTube – jak na razie zdołał zgromadzić już ponad 12.1 milionów wyświetleń na YouTube oraz 3.3 miliony wyświetleń na Facebooku. Kampanię Evian – prowadzącą do strony babybay.evian.com – tradycyjnie już przygotowała francuska agencja BETC Paris, film wyreżyserował James Rouse, a piosenka którą w nim słyszymy to nowa wersja starego wakacyjnego hitu The Beach Boys „Kokomo” w wykonaniu Lilly Wood and The Prick.  

evian_Baby Bay

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: