Podglądanie w 360⁰ Nicole Kidman na pokładzie wypasionego samolotu linii Etihad Airways

Etihad Airways – narodowy przewoźnik lotniczy Zjednoczonych Emiratów Arabskich – na początku tego roku ogłosił, że ambasadorką tej linii lotniczej została zdobywczyni Oscara Nicole Kidman. Zaangażowaniu hollywoodzkiej gwiazdy towarzyszyła wysmakowana kampania wizerunkowa wprowadzająca nowy slogan marki Flying Reimagined  [Latanie wymyślone od nowa], której autorem jest agencja M&C Saatchi Sydney.  Tamten film pt. Flying Reimagined TV Commercial – Featuring Nicole Kidman – Etihad Airways w ciągu 3 miesięcy od swojej premiery zgromadził już ponad 5.1 milionów wyświetleń na YouTube!

Reklama z Nicole Kidman w sporej części kręcona była na pokładzie najnowszego Airbusa A380 – największego samolotu pasażerskiego świata – którego wnętrze oczywiście na potrzeby arabskich linii lotniczych podzielone jest na szereg różnych poziomów luksusu, poczynając od The Residence (dla specjalnych gości pokroju Nicole Kidman), dwa poziomy First Class, klasa Business i Economy.

Etihad Airways_Flying Reimagined_Nicole Kidman

Teraz startuje drugi etap kampanii z udziałem Nicole Kidman, w którym wykorzystywana jest nowa funkcjonalność serwisu YouTube – video 360⁰ – co pozwala widzom za pomocą kursora sterować kamerą w dowolnym kierunku zmieniając pole widzenia.  Oczywiście przewodnikiem po wspaniałych kabinach A380 jest Nicole Kidman, ale na pokładzie zobaczycie też wielu innych, oryginalnych podróżujących do Abu Dhabi – spot pt. Reimagine | Etihad A380 Virtual Reality experience featuring Nicole Kidman | 360 video pojawił się w sieci tydzień temu i jak na razie zgromadził już ponad 342 tysiące wyświetleń na YouTube oraz blisko 1 milion wyświetleń na Facebooku.

Jedna odpowiedź na „Podglądanie w 360⁰ Nicole Kidman na pokładzie wypasionego samolotu linii Etihad Airways

  1. […] Spot pt. THE $21,000 FIRST CLASS AIRPLANE SEAT pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 21.6 milionów wyświetleń na YouTube, potwierdzając siłę influencerów w budowaniu zasięgu.  Warto zauważyć, że Neistat utrzymuje, że Emirates nie zapłaciło mu nic za realizację filmu, a więc jedynym kosztem dla linii lotniczej był „upgrade” miejsca w samolocie… Kilka miesięcy temu konkurencyjna linia lotnicza Etihad Airways prezentowała swoje luksusy z pomocą aktorki Nicole Kidman. […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: