Heineken pomaga Hiszpanom w obejrzeniu meczu Ligi Mistrzów

Piłkarskie mecze Ligi Mistrzów UEFA odbywają się w środku tygodnia, co sprawia że Hiszpanią mają kompletnie przechlapane…  Nie dość, że przez swoją siestę w środku dnia kończą pracę o 2 godziny później niż w inny krajach, to jeszcze mają niepisane prawo, że podwładnym nie wolno wyjść z pracy przed ich szefem.  A co jeśli szef akurat postanowi zostać w pracy nieco dłużej?  No cóż, wszyscy cierpliwie czekają i cierpią…  Efekt – spóźniają się na mecze Ligi Mistrzów, oglądają je samotnie w domu na kanapie. Piwo Heineken postanowiło coś z tym zrobić i wymyśliło specjalny konkurs, w którym podwładni mogli nominować swoich szefów do nagrody dla najlepszego bossa – pięciu najlepszych zostało zaproszonych na specjalną galę i w ten sposób zostali wyciągnięci z biura na tyle wcześnie, by ich podwładni mogli się w pełni rozkoszować meczem😉

Spot pt. Heineken | Un Jefe de Champions pojawił się w sieci 6 tygodni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.8 milionów wyświetleń na YouTube.  Heineken konsekwentnie organizuje takie kampanie w krajach Europy Zachodniej, co powiązane jest ze sponsoringiem Ligi Mistrzów UEFA. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett, a wśród szefów nominowanych do zmyślonej nagrody znaleźli się dyrektorzy takich firm jak: Sony Mobile, Liberty Seguros, Clear Channel, Mesos Innovación oraz Remax.

Heineken_Un jefe de champions

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: