Amatorski viral pewnej mamy, która chciała mieć maskę Chewbacca tylko dla siebie

Rzadko mam tu okazję pisać o zupełnie nieplanowanych, w 100% amatorskich filmach, które stają się wielkimi viralami, ale trudno przejść obojętnie obok tego, co osiągnęła niejaka Candace Payne ze swoim filmikiem nakręconym spontanicznie przy użyciu telefonu w samochodzie zaparkowanym przed marketem… Korpulentna i wygadana mama dzieli się z widzami radosną nowiną o tym, że przypadkiem kupiła w sklepie marki Kohl’s maskę Chewbacca – bohatera znanego ze Star Wars [Gwiezdne Wojny].  Nie myślcie jednak, że kupiła ową maskę z myślą o swoim synku czy córce – co to to nie! Może łaskawie pozwoli im się pobawić, ale to jest jej maska i tylko jej😉

Spot pt. It’s the simple joys in life….  pojawił się na fejsbukowym profilu Candace 4 dni temu i w ekspresowym tempie zgromdził już ponad 136 milionów wyświetleń na Facebooku.  W przypadku tak gigantycznej popularności filmiku, który spowodował, że wszystkie maski Chewbacca wyprzedały się z dnia na dzień nie dziwi fakt, że sieć handlowa Kohl’s, w której Candace nabyła wspomnianą maskę postanowiła ogrzać się w ciepełku internetowej popularności swojej klientki.

Kohl's+Candace Payne_Chewbacca Mask

Kohl’s z pomocą swojej agencji socialmediowej Huge przygotowali dla niej i jej dzieci taką oto niespodzianką, której filmowe uwiecznienie zgromadziło w ciągu 2 dni już ponad 30 milionów wyświetleń na Facebooku!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: