Czyste zęby i świeży oddech dzięki gumie Orbit pomogą Ci zabłysnąć na wielu polach

Guma do żucia Orbit w swoich ostatnich kampaniach skupiała się na pokazywaniu, że pomaga oczyścić zęby z pozostałości po różnych napojach i przekąskach. W najnowszej globalnej kampanii, która wprowadza nowe hasło marki Orbit: Time to Shine [Czas zabłysnąć] przekaz idzie w bardziej aspiracyjnym kierunku – otóż teraz dowiadujemy się, że dzięki gumie Orbit odzyskamy pewność siebie i będziemy w stanie zabłysnąć w tym kluczowym momencie. A przecież taki moment może się wydarzyć zawsze, bo przeznaczenia nie można przewidzieć, a miłość nie puka do drzwi tylko w Walentynki – warto więc mieć Orbit przy sobie tak na wszelki wypadek😉

Spot pt. Orbit Gum „Anthem” – Commercial pojawił się w sieci zaledwie tydzień temu, a już zdołał zgromadzić ponad 725 tysięcy wyświetleń na YouTube. Nad nową kampanią Orbit pracowały aż trzy agencje z sieci BBDO: Energy BBDO, CLM  BBDO i BBDO South China, a film wyreżyserował Joachim Back.  

Orbit Gum_Time to Shine

Poza głównym 60-sekundowym spotem pojawią się również krótsze 15-sekundowe filmy skoncentrowane na wybranych winietach z głównego filmu, np. na romansie dziewczyny i chłopaka w autobusie.  Spot pt. Orbit Gum „The Bus” – Commercial zgromadził już ponad 68 tysięcy wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: