Zabawne fakty z nakrętek napojów Snapple są inspiracją dla nowej kampanii

Owocowe napoje, lemoniady i herbaty marki Snapple znane są w USA z tego, że na wewnętrznej stronie swoich nakrętek umieszczają różne dziwne „Real Facts”, których lista przekroczyła już tysiąc, a ze wszystkimi można zapoznać się na stronie internetowej marki Snapple.  Właśnie owe „fakty” stały się podstawą do stworzenia najnowszej kampanii Snapple, na którą składa się szereg zabawnych spotów prezentujących w absurdalny sposób wybrane fakty. Na przykład taki oto fakt, że Król Kier jest jedynym z czterech króli w talii kart, który nie ma prawdziwych wąsów.

Spot pt. Snapple – Make Time For Snapple – King of Hearts  pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 132 tysiące wyświetleń na YouTube.  

Snapple_Real Facts

Kolejny zaskakujące fakt, z którym Amerykańscy widzowie zapoznają się w reklamie telewizyjnej mówi o tym, że delfiny nie mają węchu – a w filmie pt. Snapple – Make Time For Snapple – Dolphin mającym już blisko 100 tysięcy wyświetleń na YouTube – oglądamy Panią Delfinową bezskutecznie testującą zapachy w perfumerii…

Więcej filmów z tej kampanii znajdziecie na kanale Snapple na YouTube. A najnowszy spot z tej kampanii przygotowanej dla Snapple przez agencję Deutsch pokazuje zadziwiającą scenkę porodu z udziałem pszczoły, by zilustrować fakt, że pszczoły rodzą się w pełni dorosłe.  Spot pt. Snapple – Make Time For Snapple – Bees pojawił się w sieci 5 dni temu i jak na razie zgromadził już ponad 78 tysięcy wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: