Faceci z świetnymi fryzurami mają różne ukryte talenty w kampanii AXE Styling

Marka męskich kosmetyków AXE (znana też jako LYNX) dorasta i porzuca seksistowską komunikację opartą na prostym schemacie: chłopak używa AXE i nagle staje się najbardziej pożądanym facetem na świecie, na którego rzucają się wszystkie wygłodniałe supermodelki. Owo dorastanie widzieliśmy już w kilku poprzednich kampaniach, ale szczególnie wyraziście zasygnalizowano to w kampanii Find Your Magic z początku tego roku. Właśnie startuje nowa kampania produktowa AXE / LYNX realizowana dla linii produktów do stylizacji włosów AXE Styling, w której obserwujemy wielu interesujących młodych mężczyzn z jeszcze bardziej interesującymi fryzurami na głowie (stworzonymi oczywiście z pomocą produktów AXE Styling) – jednak prawdziwa wartość i wyjątkowość tych panów nie tkwi w oryginalnych czuprynach, a w ukrytych mikro-talentach, jakie posiadają, a o których z humorem informuje nas głos lektora😉

Spot pt. AXE STYLING: Not Just A Pretty Hairstyle pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 120 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 6 tysięcy na Facebooku.  Nową kampanię dla AXE przygotowała argentyńska agencja Ponce Argentina, a film wyreżyserował Megaforce.

AXE Styling_Not just a hairstyle

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: