Kampania wprowadzająca nowe coupe BMW M2 opiera się na interaktywnej zabawie z widzami oglądającymi reklamę samochodu w internecie. Gwiazdą kampanii jest popularna w USA modelka i instagramerka Gigi Hadid, która ubrana w seksowną czerwoną mini wsiada do jednego z trzech zaparkowanych niebieskich BMW M2, gdy samochody ruszają dołączają do nich jeszcze dwa inne takie same auta, a naszym zadaniem jest usilne utrzymanie uwagi na samochodzie, do którego wsiadła Gigi… Czy to w ogóle jest możliwe przy tych wszystkich wizualnych zmyłkach, jakie serwują nam kierowcy i operator kamery?
Spot pt. THE BMW M2 – EYES ON GIGI HADID pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 10.6 milionów wyświetleń na YouTube. Jeżeli jesteście przekonani, że potraficie wskazać ten właściwy samochód, to najwyraźniej uroda nowego coupe od BMW nie była w stanie wygrać z urodą modelki – na stronie www.eyesongigi.com możecie zweryfikować swoje przypuszczenia.
Ale dla ułatwienia zadania tym, których piękno koni mechanicznych zamkniętych w zgrabnym nadwoziu rozproszyło BMW we współpracy z agencjami KBS i Serviceplan przygotowało alternatywną wersję filmu wzbogaconą o moduł 360°, dzięki któremu możecie muszką sterować widzianym obrazem i tym samym ominąć różne zasadzki zastawione przez kierowców BMW… Ta wersja spotu pt. The BMW M2 – Eyes on Gigi Hadid (360° Video) ma na koncie ponad 3.1 miliony wyświetleń na YouTube oraz kolejne 3 miliony wyświetleń na Facebooku.