Knorr – popularna marka produktów żywnościowych należąca do koncernu Unilever – stawia tezę, że osoby o zbliżonych upodobaniach kulinarnych i smakowych mogą przypaść sobie do gustu także na poziomie emocjonalnym i uczuciowym. Aby to zweryfikować do udziału w kampanii Knorr pod hasłem #LoveAtFirstTaste [Miłość od pierwszego kęsa] zaproszono grupę nie znających się wcześniej singli, których poproszono o wypełnienie ankiety na temat ich ulubionych potraw, a następnie dobrano ich w pary pod kątem najlepszej zbieżności ich profili smakowych. Każda para została zaproszona na romantyczną kolację, na której podano ich ulubione potrawy… ale uczestnicy nie mogli ich sami zjeść – musieli karmić siebie na wzajem. Co z tego wynikło? – Zobaczcie sami!
Spot pt. Knorr #LoveAtFirstTaste pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 5 milionów wyświetleń na YouTube oraz 354 tysiące wyświetleń na Facebooku. Jak widać w zakończeniu filmu dwie pary, które Knorr umówił na kulinarną randkę w ciemno poczuły „chemię”, a ponoć jedna z tych par nadal się spotyka mimo że od realizacji spotu minęło już kilka miesięcy. Wynik nie jest może powalający – z resztą podobną skuteczność pokazały supermarkety Tesco próbujące na Walentynki swatać kupujących w pary na podstawie zawartości ich koszyków z zakupami w akcji Tesco Basket Dating.
Jeżeli macie ochotę sprawdzić, jaki jest Wasz profil smakowy, to specjalny 12-pytaniowy test znajdziecie na stronie: myflavour.knorr.com. Kampanię przygotowała agencja reklamowa MullenLowe, a film wyreżyserowała Tatia Pilieva – znana z wielkiego viralowego hitu 2014 roku pt. First Kiss. Poniżej możecie też zobaczyć materiał zza kulis realizacji tej kampanii.