Są piękni, młodzi i beztroscy. Spotykają się na imprezie zorganizowanej przez znajomych. Od początku coś między nimi iskrzy. Przez cały czas szukają chwili bliskości, ale ciągle ktoś im przeszkadza… Ten film zaczyna się, jak opowieść o wielkiej miłości dwojga młodych ludzi, choć nostalgiczna muzyka (utwór „One More Night” – Michael J. Langley) od początku sugeruje, że nad parą sympatycznych bohaterów wisi jakieś fatum. Gdy wsiadają do samochodu, a chłopak nie zapina pasów podejrzewamy już, co może się wydarzyć, ale chyba jednak nie do końca jesteśmy przygotowani na ten brutalny, śmiertelny pierwszy pocałunek…
Spot pt. The First Kiss pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 90 tysięcy wyświetleń na YouTube. A więc chłopak, który nonszalancko zapomniał zapiąć pasów nie dość, że zabił samego siebie, to uśmiercił również trójkę współpasażerów, którzy pasy mieli zapięte – chyba trudno o mocniejszy argument w przekonywaniu młodych ludzi do pamiętania o pasach. Film ten – wyreżyserowany przez Jasona Fialkova – jest częścią społecznej kampanii przygotowanej przez agencję Y&R South Africa na zlecenie lokalnych władz prowincji Western Cape w RPA, a realizowanej przez Western Cape Department of Transport w ramach długofalowego programu Safely Home. Sześć lat temu podobną, emocjonalną kampanię pt. Embrace Life nawołującą do pamiętania o zapięciu pasów bezpieczeństwa zrealizowało brytyjskie Sussex Safer Roads Partnership.