Dollar Beard Club przekonuje, że zadbana broda poszerza życiowe możliwości…

Pamiętacie przystojnego brodatego blondyna, który w połowie ubiegłego roku założył firmę Dollar Beard Club i zaczął ją reklamować viralowym spotem, w którym sam wystąpił? Otóż brodaty blondyn czyli Chris Stoikos właśnie przypomina o sobie w nowej kampanii, która jest jeszcze bardziej odjechana niż pierwsza. Stoikos oczywiście pozostaje „brodatą twarzą” marki Dollar Beard Club, ale w nowym filmie w ekspresowym tempie przemierza on krainę Eskimosów, pustynię na grzbiecie wielbłąda i dziką dżunglę głosząc zalety posiadania brody i reklamowe slogany w rodzaju: No, this isn’t a fucking mirage; and yes, it starts at a buck a month [Nie, to nie jest pieprzona fatamorgana. Tak, cena zaczyna się już od dolara miesięcznie]…

Spot pt. Dollar Beard Club – Growing Wild pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 115 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 330 tysięcy wyświetleń na Facebooku.  Dollar Beard Club to internetowy sklep z akcesoriami i kosmetykami dla właścicieli bród, który umożliwia zakupienie taniego abonamentu (już od $1 miesięcznie), dzięki któremu co miesiąc dostajesz do domu zestaw wszystkich potrzebnych specyfików, by twoja broda robiła wrażenie. Firma chwali się, że ma już ponad 70 tysięcy wiernych i zadowolonych abonentów w USA i Kanadzie…  Ponoć szykuje już ekspansję na inne kontynenty.

Dollar Beard Club_Growing Wild

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: