Psychodeliczna reklama indyjskiego napoju Frooti pokazuje życie o smaku mango

W ramach odkrywania reklamowych perełek z egzotycznych zakamarków świata proponuję dziś wyprawę do Indii, gdzie popularna marka owocowego napoju Frooti o smaku mango niedawno rozpoczęła nową kampanię, w której główną rolę kreuje miejscowy gwiazdor licznych Bollywoodzkich produkcji – niejaki Shah Rukh Khan – chyba na słowo musicie uwierzyć, że jest to indyjski odpowiednik Brada Pitta ;-)  Kampania prowadzona jest pod hasłem Chase the Mango, Choos the Mango [Ścigaj mango, wybierz mango] i w barwny sposób przekonuje, że wybierając #FrootiLife (zamiast zwykłego życia) możecie się spodziewać, iż będzie ono przypominało muzyczno-taneczne scenki z Bollywoodzkich produkcji…

Spot pt. Choos The Mango, Choose #TheFrootiLife pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 2 miliony wyświetleń na Facebooku oraz 8 tysięcy wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowały agencje Sagmeister & Walsh oraz SpecialGuest, a film wyreżyserował Karim Charlebois-Zariffa.

Mango Frooti_Choos the #FrootiLife

Mniej więcej rok temu te same agencje przeprowadziły kampanię rebrandingową marki Frooti, w której również wystąpił Shah Rukh Khan – tamten spot pt. The Frooti Life przez rok zgromadził już 6.5 miliona wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: