SINGLE FRIES™ – nowa pozycja we francuskim menu restauracji Burger King

Francuski oddział popularnej sieci fastfoodowej Burger King całkiem zgrabnie poradził sobie ostatnio z bezpośrednim atakiem marketingowym większego konkurenta – McDonald’s, a teraz zaskoczył internautów wprowadzeniem do Menu nowego, zadziwiającego swoją skromnością dania – SINGLE FRIES [Pojedyncza Frytka]… Jeśli po zjedzeniu olbrzymiego i sycącego Whoppera jakimś cudem będziecie mieli jeszcze ochotę na frytkę, to wówczas „Pojedyncza Frytka” (dostępna w trzech różnych rozmiarach) okaże się z pewnością idealnym rozwiązaniem!

Spot pt. BURGER KING – SINGLE FRIES™ : les frites à l’unité pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 432 tysiące wyświetleń na YouTube oraz ponad 1.6 miliona wyświetleń na Facebooku. Świeża frytka, smażona oddzielnie na każde zamówienie i pieczołowicie pakowana w indywidualny papierek – frytka, której nikt Ci nie ukradnie z tacy mówiąc „poczęstuję się” – to oczywiście kolejny przykład Prima Aprilisowego żartu, który udało się marce Burger King przekuć na sukces viralowy. 

Burger King_Single Fries

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: