Persil pokazuje, że dzieci spędzają teraz mniej czasu na powietrzu niż więźniowie

Popularna marka proszku do prania Persil – należąca do koncernu Unilever – od kilku lat prowadzi swoją komunikację pod hasłem Dirt is Good [Brud jest dobry] odnosząc się do dzieci, które powinny mieć trochę swobody i przyzwolenia rodziców na to, by się ubrudzić podczas zabawy na świeżym powietrzu. Jak się okazuje jednak obecnie nowoczesny styl życia i nadopiekuńczy rodzice robią wszystko, by ograniczyć czas jaki dzieci spędzają na zewnątrz – doszło już do tego, że dzienna dawka 2 godzin na spacerniaku, jaka przysługuje osadzonym w więzieniach o zaostrzonym rygorze to więcej niż dziecko przeciętnie spędza dziennie bawiąc się na świeżym powietrzu…  Bohaterami spotu zrealizowanego w formule filmu dokumentalnego, są więźniowie i strażnicy z Wabash Valley Correctional Facility (Indiana, USA) – panowie opowiadają, ile znaczy dla nich ta niewielka dawka świeżego powietrza, a później nie mogą wprost uwierzyć, że dzieci nie dostają nawet tyle…

Spot pt. Free the Kids – Dirt is Good pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 23 tysiące wyświetleń na YouTube oraz blisko 200 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Smutna konstatacja, że przeciętne dziecko spędza tak mało czasu na zabawie na dworze poruszyła serca więźniów, więc jest szansa, że może dotrze również do rodziców…  Więcej informacji o tym, dlaczego warto pozwolić dzieciom pobrudzić się podczas zabawy na powietrzu można znaleźć na specjalnej stronie www.dirtisgood.com.

Persil_Free the kids_Dirt is good

Kampanię przygotowała agencja MullenLowe London, a dokumentalny spot zrealizował Toby Dye z pomocą domu produkcyjnego RSA Films.  Warto przy okazji przypomnieć przepiękny spot Persila pt. Roboboy otwierający 4 lata temu kampanię Dirt is Good.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: