Prudential sprawdza, czy wpatrywanie się w kogoś bliskiego przez 4 minuty poprawia nasze relacje

W codziennej gonitwie, skupieni na ekranach telefonów czy telewizorów rzadko mamy okazję na bliski kontakt wzrokowy, twarzą w twarz z naszymi bliskimi.  Firma ubezpieczeniowa Prudential w Singapurze zdecydowała się na przeprowadzenie eksperymentu społecznego pod hasłem Relationship Reconnect, do którego zaproszono różne pary bliskich sobie ludzi – brat z siostrą, dwie siostry, matka z synem, córka z ojcem, mąż i żona…  Cel eksperymentu jaki postawił przed sobą Prudential, to sprawdzenie czy zwyczajne spoglądanie na kogoś przez 4 minuty może poprawić relacje łączące nas z tą osobą? Zobaczcie więc sami, jakie efekty osiągnięto…

Spot pt. Prudential Relationship Reconnect in Singapore pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 550 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 200 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Film przygotowany przez agencję FCB kończy hasło, które delikatnie nawiązuje do produktów ubezpieczeniowych (np. polisa na życie) oferowanych przez Prudential – Your relationships are precious. Protect them [Twoje relacje z bliskimi są drogocenne. Chroń je]. 

Prudential Singapore_Reconnect

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: