Reklama bielizny Lane Bryant z puszystymi modelkami odrzucona przez amerykańskie stacje TV

Mniej więcej rok temu Lane Bryant – amerykańska sieć sklepów z odzieżą dla puszystych pań – wypłynęła viralowo za sprawą spotu pt. #ImNoAngel, w którym korpulentne modelki w samej bieliźnie zalotnie deklarowały, że nie są aniołkami… Teraz w nowej kampanii pod hasłem #ThisBody Lane Bryant wykorzystało podobne motywy, ale rozgłos wirusowy zyskało dzięki temu, że dwie z trzech największych amerykańskich stacji telewizyjnych – ABC i NBC – odmówiły emisji spotu, w którym puszyste modelki pojawiają się nago, w bieliźnie, w stroju treningowym, podczas karmienia piersią i deklarują, że ich pełne fałdek ciała zostały stworzone, by zacząć rewolucję…

Spot pt. #ThisBody | Lane Bryant pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zgromadził już ponad 730 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 2.3 miliona wyświetleń na Facebooku.

Lane Bryant_#ThisBody

Reklamę przygotowała agencja Laird+Partners, a jedną z kobiet pojawiających się w niej jest niejaka Ashley Graham – jedna z bardziej znanych modelek plus-size, która niedawno zasłynęła tym, że jako pierwsza puszysta modelka pojawiła się w kostiumie kąpielowym na okładce specjalnego wydania magazynu Sports Illustrated Swimsuit Issue.

2 odpowiedzi na „Reklama bielizny Lane Bryant z puszystymi modelkami odrzucona przez amerykańskie stacje TV

  1. Groszka pisze:

    A dlaczego odmówiono emisji?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: