Niebywała gładkość internetowych płatności Klarna

Szwedzki system e-płatności za zakupy w sklepach internetowych Klarna szczyci się ogromną gładkością całego procesu. Doświadczenie klienta płacącego za pomocą Klarna powinno być „smoooth” czyli gładkie, płynne, niemal śliskie… no prawie takie, jak ta rybka na zjeżdżalni!

Spot pt. Smoooth. (The fish) pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 65 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 10 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię dla marki Klarna pod hasłem Smoooth Payments przygotowała agencja DDB Stockholm, a składają się na nią trzy wysmakowane wizualnie spoty telewizyjne, które za pomocą wizualnych metafor próbują oddać „gładkość” procesu Klarna.

Klarna_Smoooth Payments

Najpopularniejszy spot pt. Smoooth. (The cheese) ma na koncie ponad 170 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 30 tysięcy wyświetleń na Facebooku i wykorzystuje wyjątkowo miękki ser żółty…

Reklamy wyreżyserował duet The Perlorian Brothers, a prosta elektroniczna muzyka w tle jest dziełem DeadMono. Trzeci spot pt. Smoooth. (The swim) zgromadził ponad 48 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 22 tysiące wyświetleń na Facebooku i prezentuje niezwykłe podwodne stworzenie o oszałamiająco gładkim owłosieniu, które bajecznie faluje w wodzie…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: