Coming Out przy kawie z McCafe w tajwańskiej kampanii McDonald’s

McDonald’s rozpoczął właśnie kampanię swoich kawiarni McCafé na Tajwanie pod hasłem Let there be more warmth in conversations [Więcej ciepła w rozmowach], ale egzekucja tego hasła w reklamie zaskoczyła chyba nie tylko mieszkańców Tajwanu, którzy uchodzą za jedną z liberalniejszych nacji azjatyckich.  Otóż spot przedstawia coming-out młodego chłopaka, który napisem na tekturowym kubku z kawą komunikuje swojemu ojcu, że woli mężczyzn.  W 2010 roku podobny motyw pojawił się we francuskiej reklamie McDonald’s, ale tam syn nie zdecydował się na coming-out…  Nie będę Wam zdradzał reakcji ojca na coming out syna – najlepiej zobaczcie to sami!

Spot pt. McCafe Taiwan – Acceptance pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 3.3 miliony wyświetleń na tajwańskim profilu McDonalds na Faceboooku, a także 86 tysięcy polubień i ponad 10 tysięcy share’ów! Oczywiście reklama przygotowana przez agencję Leo Burnett wywołała protesty grup religijnych i konserwatywnych, które próbują zorganizować bojkot amerykańskiej sieci fastfoodowej.

McDonald's_McCafe_Acceptance_Taiwan_Coming out

One Response to Coming Out przy kawie z McCafe w tajwańskiej kampanii McDonald’s

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: