Transmisja z gali wręczenia Oscarów to kolejna po Super Bowl okazja dla amerykańskich marketerów, by złapać przed telewizorami sporą i interesującą grupę docelową. W tym roku 88. oskarową noc wykorzystała amerykańska luksusowa marka motoryzacyjna Cadillac, która rozpoczęła wtedy nową kampanię pod hasłem Don’t You Dare [Nie waż się] – mającą w założeniu różnić się mocno od klisz typowej kampanii luksusowego samochodu. Do udziału w kampanii Cadillac zaprosił grupę młodych ludzi, którzy mieli odwagę zakwestionować status quo i osiągnąć więcej. Są to m.in.: Easton LaChapelle – 19-latek, który projektuje protezy kończyn sterowane przez mózg; Justus Williams – 12-latek, który został szachowym mistrzem USA czy Flynn McGarry – nastoletni szef kuchni.
Spot pt. Don’t You Dare Stories zadebiutował w sieci przedwczoraj i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 360 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysiący wyświetleń na Facebooku. W sumie wokół transmisji Oskarów pojawiły się aż 4 reklamy Cadillaca, a ogółem kampania planowana jest na 6 filmów, które zrealizował dla Cadillaca 2-krotnie nagrodzony Oskarem polski operator filmowy Janusz Kamiński (Lista Schindlera, Szeregowiec Ryan).
Więcej o nowych modelach Cadillaca i samej kampanii możecie znaleźć na specjalnej stronie: www.daregreatly.com. Drugi spot prezentujący nowy model Cadillac CT6 pt. CT6 Forward zgromadził ponad 13 tysiące wyświetleń na YouTube i 15 tysięcy wyświetleń na Facebooku.