Dziewczynka drukuje tekturową podobiznę swojego zapracowanego ojca w reklamie czekolady Hershey’s

Hershey’s to taki amerykański Wedel – najpopularniejsza za oceanem marka czekolady i innych produktów opartych na czekoladzie (batoniki, syropy, smarowidła) – która niedawno postanowiła wprowadzić nową platformę komunikacyjną, w ramach której reklamowane ma być całe portfolio produktów sygnowanych marką Hershey’s.  Pierwszy spot w ramach nowej platformy Hello Happy. Hello Hershey’s ujmuje widzów portretem głównych bohaterów – sympatycznego choć niemiłosiernie zapracowanego ojca, który najwyraźniej ma „home-office” i cały czas siedzi na jakichś nudnych video-konferencjach oraz jego samodzielnej i inteligentnej córki. Dziewczynka inwestuje wszystkie swoje oszczędności w produkcję tekturowej podobizny swego taty, ale jak się okazuje ma całkiem zacny pomysł, jak wykorzystać ową podobiznę, by wreszcie spędzić trochę czasu z tatą – przy okazji konsumując nieco słodkich produktów marki Hershey’s…

Spot pt. My Dad pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowała agencja Arnold Worldwide, a film wyreżyserował Peter Thwaites.  W spocie wykorzystany został utwór muzyczny „Higher Love” z repertuaru Steve’a Winwooda. Na potrzeby emisji z telewizji powyższy film zostanie skrócony do standardowych 30 sekund.

Hersheys_My Dad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: