Podejrzana przyjaźń człowieka z świstakiem w kampanii marki Marmot

Niedawno pisałem o spotach marki chipsów Doritos, z których jeden pt. Ultrasound w badaniu „facial tracking” – bazującym na technologii Realeyes – uznany został za najbardziej angażującą reklamę z wszystkich zaprezentowanych podczas tegorocznego Super Bowl.  Na drugim miejscu we wspomnianym badaniu znalazła się dość dziwna reklama odzieży z gore-texu marki Marmot Mountain, w której jako swoista maskotka tej marki występuje sympatyczny świstak („marmot” w języku angielskim to właśnie świstak). Świstak przyjaźni się z człowiekiem – obaj ubierają się w żółte kurteczki Marmot, sypiają w namiotach tej marki i świetnie bawią się razem na tle dzikiej przyrody, aż nagle w człowieku rodzi się pożądanie…

Spot pt. Marmot Super Bowl 50 Commercial: Love the Outside pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 411 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 13 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampania Marmot prowadzona jest pod hasłem Fall in love with the Outside [Pokochaj przebywanie na dworzu], a dwuznaczna sytuacja ze świstakiem pokazuje, jak cienka granica dzieli niewinne zabawy na dworzu od romansu międzygatunkowego 😉 

Marmot Mountain_Love the Outside

Na duże zaangażowanie widzów podczas oglądania tej reklamy złożyły się takie emocje jak radość (64%), obrzydzenie (32%) i konfuzja (23%). Do internetu Marmot przygotował też dłuższą 60-sekundową i nieocenzurowaną wersję spotu, która jest jeszcze dziwniejsza od tej pokazanej w TV – spot pt. Love the Outside – Uncut Version zgromadził jak dotąd ponad 112 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: