Tesco na Walentynki próbuje dobierać singli w pary na podstawie zawartości ich koszyków z zakupami…

Walentynki to ważna data w kalendarzu retailowym i jedna z kilku okazji w roku, by naciągnąć konsumentów na dodatkowe zakupy, nie dziwi więc kampania brytyjskiego giganta Tesco pod hasłem Basket Dating [Koszykowe randkowanie] powiązana z tym świętem. Grupę 32 singli zapytano, co włożyliby do swoich koszyków z zakupami na piątkowy wieczór w domu mając £20 – następnie podzielono ich na 4 podgrupy: młodszych, starszych, gejów i lesbijki, a wówczas psychoterapeuta Rachel Morris dobrała na podstawie preferencji zakupowych 16 potencjalnych par.  Następnie w alejce hipermarketu Tesco w Hemel Hempstead zaaranżowano spontaniczne spotkania wszystkich par, które zostały nagrane na żywo, bez scenariusza i przygotowania – a więc wszystko, co zobaczycie to samo życie. A więc przekonajcie się sami, czy warto dobierać partnera na podstawie preferencji zakupowych!

Spot pt. Tesco Valentine’s | Introducing Basket Dating pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zgromadził imponujące 12 milionów wyświetleń na Facebooku oraz 1.3 miliona wyświetleń na YouTube. Agencja BBH Live, która przygotowała walentynkową kampanię dla Tesco argumentuje, że została ona oparta na dwóch mocnych insightach: (1) że to co masz w swoim koszyku zakupowym mówi dużo o Tobie, jako o osobie & (2) że miłość łatwiej znaleźć w supermarkecie niż w klubie nocnym. Ostatecznie z 16 par, cztery spotkały się na prawdziwych randkach, a z tego – dwie pary zdecydowały się dalej kontynuować znajomość…

Tesco UK_Introducing Basket Dating

Jedna odpowiedź na „Tesco na Walentynki próbuje dobierać singli w pary na podstawie zawartości ich koszyków z zakupami…

  1. […] Spot pt. Knorr #LoveAtFirstTaste pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 5 milionów wyświetleń na YouTube oraz 354 tysiące wyświetleń na Facebooku. Jak widać w zakończeniu filmu dwie pary, które Knorr umówił na kulinarną randkę w ciemno poczuły „chemię”, a ponoć jedna z tych par nadal się spotyka mimo że od realizacji spotu minęło już kilka miesięcy.  Wynik nie jest może powalający  – z resztą podobną skuteczność pokazały supermarkety Tesco próbujące na Walentynki swatać kupujących w pary na podstawie zawartości ich koszyków z zakupami w akcji Tesco Basket Dating. […]

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 248 obserwujących.

%d bloggers like this: