Nowa Toyota Prius to prawdziwy hardkor na kółkach…

Kontynuując wątek amerykańskich kampanii powiązanych z jutrzejszym Super Bowl, uwagę przyciąga spot promujący nową Toyotę Prius… Jak wiadomo hybrydowe auta raczej kojarzą się z grzeczną jazdą bez żadnych drogowych szaleństw – zapewne wynika to z faktu, że kupują je raczej stateczni ludzie, dla których ważne są kwestie ekologii czy oszczędności.  Bohaterem teaserowego spotu Toyota Prius – który swym rozmachem może spokojnie przykryć wiele pełnokrwistych reklam telewizyjnych – jest właśnie taki przeciętny Amerykanin zasuwający od 9:00 do 17:00 w jakiejś nudnej korpo, ale gdy siada za kierownicą swojego hybrydowego rumaka to z zachwytu zaczyna aż śpiewać…

Spot pt. The All-New 2016 Prius | Heck on Wheels #GoPriusGo | Toyota pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube. Refren rockowego hymnu na cześć nowej Toyoty Prius, który z animuszem wyśpiewuje nasz bohater podkreśla, że samochód ten to prawdziwy „heck on wheels” [hardkor na kółkach]… Skoro Toyota wypuściła tak solidny spot jako teaser do właściwej reklamy, to jaka też będzie ta finalna reklama na Super Bowl? Wiemy tylko tyle, że podobnie jak teaser przygotowała ją agencja Saatchi & Saatchi Los Angeles i będzie zawierać element interaktywny – osoby, które skomentują ją w social media używając hashtagu #GoPriusGo mają szanse zobaczyć swoje wypowiedzi w kolejnych emisjach reklamy po Super Bowl…

Toyota Prius_Heck on wheels_#GoPriusGo

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: