Nowa Honda Ridgeline – pickup z systemem audio, który pokochają nawet owce…

Kolejną marką motoryzacyjną, która zdecydowała się zapłacić kilka milionów dolarów za miejsce reklamowe podczas dzisiejszego Super Bowl jest Honda, ale japoński producent nie promuje samochodu osobowego, a nowy model pickupa o nazwie Honda Ridgeline. Wyróżnikiem tego modelu jest tzw. „truck-bed” audio system, który sprawia, że podłoga samochodu staje się jednym wielkim głośnikiem. Zalety nowej Hondy Ridgeline w reklamie sławi stado owiec, które wyśpiewują słynny przebój zespołu Queen pt. Somebody to Love

Spot pt. All-New Honda Ridgeline 2016 Big Game Commercial – A New Truck to Love pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.6 milionów wyświetleń na YouTube. Reklamę przygotowała dla Hondy agencja RPA, a film wyreżyserował Bryan Buckley. Wybór tego konkretnego utworu Queen wynikał nie tylko z tego, że zgrabnie nadawał się do przerobienia na hasło kampanii A New Truck to Love, ale po tym jak niedawno pojawił się w amerykańskiej edycji programu The Voice podobno owce dość szybko go opanowały wokalnie😉 Więcej szczegółów o nowej Hondzie Ridgeline możecie sobie poczytać na specjalnej stronie

Honda Ridgeline_Sheep_SuperBowl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: