Nowy Fiat 500X jest idealnym akcesorium modowym dla bohatera komedii „Zoolander No. 2”

Na połowę lutego 2016 przewidziana jest premiera sequela popularnej komedii Zoolander (2001), w której komik i reżyser Ben Stiller z gracją wcielił się w rolę próżnego modela Dereka Zoolandera próbującego odzyskać utraconą pozycję największej gwiazdy męskiego modelingu.  Nowy film będzie nosił tytuł Zoolander No. 2, a obok Bena Stillera występują w nim m.in. Penelope Cruz, Owen Wilson i Will Ferrell. W plan promocji filmu włączył się włoski koncern motoryzacyjny FIAT, który chce wykorzystać modowe konotacje filmu, by nadać modelowi cross-over Fiat 500X wizerunek atrakcyjnego dodatku dla każdego fashonisty… Mamy więc Zoolandera, który w rytm przeboju „Relax” Frankie Goes to Hollywood celowo kilkanaście razy przejeżdża skrzyżowanie na czerwonym świetle, by kamera zrobiła mu sweetfocie w jego pięknym żółtym autku pod kolor rękawiczek😉

Spot pt. Zoolander 2 | Blue Steel | FIAT 500X pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 152 tysiące wyświetleń na YouTube.  Pomysł kampanii, w której Zoolander staje się twarzą Fiata 500X opracowała włoska agencja Testa & Partners, a film ten miał swoją telewizyjną premierę przy transmisji z rozdania nagród Golden Globe.

Fiat 500X_Zoolander No2

Trailer zapowiadający premierę filmu Zoolander No. 2 pt. Zoolander 2 (2016) – „No.2” – Paramount Pictures utrzymany jest w stylistyce reklam ekskluzywnych perfum i w ciągu tygodnia zdołał osiągnąć ponad 945 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: