Kobiety poszukują trzeźwego bohatera wieczoru w kampanii Heinekena

W ubiegłym tygodniu Heineken rozpoczął globalną kampanię prowadzoną na 30 rynkach pod hasłem Moderate Drinkers Wanted [Pijący umiarkowanie poszukiwani] – jest to nowa odsłona cyklicznej komunikacji tego browaru, która promuje umiarkowane spożywanie alkoholu. Tym razem bohaterkami reklamy są młode kobiety – przedstawicielki pokolenia Millennials – które wyśpiewują szlagier Bonnie Tyler z 1984 roku pt. Holding out for a Hero, pochodzący ze ścieżki dźwiękowej filmu Footlose.  Oczywiście owymi poszukiwanymi desperacko bohaterami mają być panowie, którzy nie zataczają się i nie zasypiają przy barze po wypiciu zbyt wielu piw…

Spot pt. Heineken | Moderate Drinkers Wanted pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 176 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Jak wykazały badania Millennialsi lubią mieć kontrolę nad swoim życiem i zachowaniem, a więc umiarkowane picie napojów alkoholowych powinno dobrze wpisać się w ich styl życia. Kampanię przygotowała włoska agencja Publicis Italy, a film wyreżyserował Duńczyk Nicolai Fuglsig – znany ze słynnej i nagradzanej reklamy z kolorowymi piłeczkami dla telewizorów Sony Bravia. 

Heineken_Moderate Drinkers Wanted

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: