Nowy bohater marki Old Spice na grzbiecie wieloryba pokonuje ograniczenia swojego ciała

Jeszcze niedawno zainteresowanie w sieci wzbudzał zaskakujący pojedynek reklamowy dwóch najpopularniejszych ambasadorów marki Old Spice – Isaiah Mustafy i Terry Crewsa, a marka Old Spice już zdążyła odpalić zupełnie nową kampanię pod hasłem #smellegendary, która promuję nową, ultrasilną linię antyperspirantów Odor Blocker i żeli pod prysznic Dirt Destroyer. Twarzą tej linii został on – legendarny bohater, który dzięki skuteczności z jaką Old Spice walczy z potem jest w stanie przekroczyć ograniczenia własnego ciała i grać w tenisa z zasłoniętymi oczami, mknąc przez ocean na grzbiecie wielkiego wieloryba…

Spot pt. Old Spice | Whale | #smellegendary pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 132 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 47 tysięcy wyświetleń na Facebooku.  Dzięki copywriterom agencji Wieden + Kennedy Portland dowiedzieliśmy się więc, że pot i nieprzyjemny zapach to głos naszego ciała mówiący nam, żebyśmy się zatrzymali i zrobili sobie przerwę, ale teraz dzięki Old Spice nasze ciało wreszcie zamilknie i pozwoli nam żyć na całego.  

Old Spice_#Smellegendary_Whale

A gdybyście zapałali ochotą na taką przejażdżkę na wielorybie, to Old Spice ma coś dla was: www.legendarywhaletours.net. Filmy z tej kampanii wyreżyserował Steve Rogers, a drugi film pt. Old Spice | Rocket Car | #smellegendary ma na koncie ponad 90 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: