John Cleese ma problemy ze wzrokiem w reklamie salonów optycznych Specsavers

Angielski komik John Cleese jako Basil Fawlty – bohater kultowego brytyjskiego serialu komediowego BBC pt. Hotel Zacisze [Fawlty Towers] – powraca w najnowszej kampanii sieci salonów optycznych Specsavers, które od niepamiętnych czasów reklamują się za pomocą sloganu Should’ve Gone To Specsavers [Powinien był iść do Specsavers]. Konstrukcja reklam Specsavers to prawdziwy „samograj” – w końcu wymyślanie nowych zabawnych sytuacji z bohaterami, którzy powinni sobie sprawić okulary nie nastręcza żadnych trudności, a zatrudnienie komika z grupy Monty Pythona dodatkowo dodaje smaczku tej kampanii – zobaczcie sami!

Spot pt. Specsavers Fawlty Car, featuring John Cleese #shouldve pojawił się w sieci zaledwie 5 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 606 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz aż 3 miliony wyświetleń i blisko 20 tysięcy share’ów na Facebooku.  Scenariusz spotu napisany został przez wewnętrznych copywriterów Specsavers we współpracy z Cleesem i nawiązuje do jednej z zabawniejszych scen, które pojawiły się w serialu Hotelu Zacisze.

Specsavers_Fawlty Car_John Cleese

Materiał zza kulis realizacji spotu wraz z wywiadem z Johnem Cleesem – w którym aktor wyznaje, że przez lata dostawał wiele scenariuszy z postacią Bazyla Fawlty, ale wszystkie były beznadziejne i dopiero pomysł na reklamę Specsavers nadawał się do tego, by przywrócić kultowego bohatera do życia – zgromadził blisko 27 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: