Reklama na YouTube ratuje biznes Homera Simpsona

Homer Simpson – bohater kultowej nadawanej od ponad 25 lat kreskówki The Simpsons [Simpsonowie] – ma nowy pomysł na własny biznes i kupuje sobie pług do odśnieżania terenu. Homer zakłada firmę Mr. Plow oferującą usługi odśnieżania, ale tradycyjne formy reklamy (ulotki) nie przekładają się na telefony od potencjalnych klientów. Gdy wydaje się, że firma pana Simpsona splajtuje zanim się jeszcze na dobre rozkręciła, córka Homera – Lisa – przygotowuje mu odpowiednio targetowaną kampanię typu True View na YouTube, która ratuje sytuację…

Spot pt. Homer Simpson saves the day with YouTube pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 438 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Spot ten oczywiście promuje reklamowanie się na YouTube – także w przypadku małych lokalnych biznesów, choć wplecenie tego w zabawną historyjkę z życia popularnej familii Simpsonów sprawia, że niektórzy widzowie mogą się nawet nie zorientować, że jest to zwykła reklama…  Co ciekawe początek tej reklamy pochodzi z oryginalnego odcinka serialu pt. Mr. Plow z 2005 roku, ale końcówka została „dorysowana” na potrzeby kampanii, którą przygotowała agencja Camp + King.

Homer Simpson_Mr Plow_YouTube-true view

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: