Zaczarowany ołówek spełnia życzenia dziewczynki w świątecznej reklamie Macy’s

Wypasione i emocjonalne świąteczne filmy reklamowe są domeną brytyjskich sieci handlowych, które w ten sposób budują swój wizerunek i sprzedaż w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Amerykańskie firmy wolą natomiast inwestować duże pieniądze w reklamy przygotowywane na Super Bowl, który odbywa się w pierwszą niedzielę lutego, a więc w okresie świątecznym z reguły prowadzą jedynie typowe kampanie sprzedażowe oparte na niezbyt ambitnych kreacjach.  W tym roku z tego schematu wyłamała się największa w USA sieć domów towarowych Macy’s – która śladem swojego brytyjskiego odpowiednika domów towarowych John Lewis – przygotowała atrakcyjną, wizerunkową 3-minutową opowieść o pewnej dziewczynce, która wchodzi w posiadanie zaczarowanego ołówka pozwalającego spełniać marzenia… Przekonajcie się sami, czy spot Macy’s Was poruszy!

Spot pt. “The Wish Writer” – Macy’s Christmas Film 2015 – #MacysBelieve pojawił się w sieci już ponad miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 8 milionów wyświetleń na YouTube, a teaserowe zapowiedzi tego filmu na Facebooku osiągnęły ponad 23 tysiące wyświetleń. Świąteczną reklamę w ramach kampanii pod hasłem Believe przygotowała dla Macy’s agencja J. Walter Thompson New York.

Macy's_The Wish Writer

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: