Dziadek pozoruje własną śmierć, by ściągnąć rodzinę na święta w reklamie niemieckich supermarketów EDEKA

W ubiegłym roku popularna w Niemczech sieć supermarketów EDEKA odniosła duży sukces wirusowy z świąteczną akcją, w której skanery na kasach odgrywały melodię klasyka „Jingle Bells” – w tym roku niemiecki gigant postanowił powtórzyć sukces, choć wybrał zupełnie inne środki.  Tegoroczna świąteczna reklama EDEKA opowiada historię pewnego samotnego staruszka ignorowanego przez najbliższą rodzinę, która jest zbyt zapracowana i zajęta swoimi sprawami, by odwiedzić go nawet na święta… Bohater chwyta się więc dość kontrowersyjnego sposobu, by wszystkich bliskich skutecznie ściągnąć do rodzinnego domu.

Spot pt. EDEKA Weihnachtsclip – #heimkommen pojawił się w sieci 12 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 39.6 milionów wyświetleń na YouTube oraz 19 milionów wyświetleń i 577 tysięcy share’ów na Facebooku, co czyni go najpopularniejszym viralem ostatniego tygodnia. Świąteczną kampanię EDEKA pod hasłem #heimkommen [#PowrótDoDomu] przygotowała utytułowana niemiecka agencja Jung von Matt Germany.

EDEKA_#heimkommen

Jedna odpowiedź na „Dziadek pozoruje własną śmierć, by ściągnąć rodzinę na święta w reklamie niemieckich supermarketów EDEKA

  1. […] [Najwspanialszy prezent] już pisałem, a teraz czas na EDEKA – niemiecka sieć handlowa po szokującym ubiegłorocznym filmie, uraczyła nas w tym roku emocjonalnym spotem, w którym bez zbędnych efektów specjalnych porusza […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: