Snoop Dogg w opałach w najnowszej kampanii sieci odzieżowej Old Navy

Popularna amerykańska aktorka komediowa Julia Louis-Dreyfus – obecnie występująca w roli Pani Wiceprezydent USA Seliny Meyer w serialu Veep – jest też od jakiegoś czasu stałą gwiazdą telewizyjnych kampanii sieci odzieżowej Old Navy. W poprzedniej kampanii genialnie wcieliła się w rolę nadopiekuńczej matki, a teraz dla odmiany postanawia w nielegalny sposób zdobyć milion dolarów – rapper Snoop Dogg staje się ofiarą napadu rabunkowego, podczas którego Louis-Dreyfus wysadza jego sejf, by znaleźć tam jedynie pamiętnik z przemyśleniami muzyka… Ale show kradnie trzeci celebryta – Kumail Nanjiani, komik występujący w serialu HBO Silicon Valley – który wciela się w kierowcę Julii Louis-Dreyfus i wyjawia informację, że teraz milion dolarów można zgarnąć w loterii jaką Old Navy organizuje z okazji „Black Friday”…

Główny, ponad 2-minutowy spot z tej kampanii pt. Old Navy Presents: Snoopin’ Around, the Full Length Feature pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.3 miliony wyświetleń na YouTube.  Kampanię przygotowała agencja Chandelier Creative, a filmy wyreżyserował Wayne McClammy. Snoop Dogg użyczy też swojego charakterystycznego głosu w radiowych reklamach Old Navy.

Old Navy_SnoopinAround

W telewizji zaś emitowany jest krótszy 30-sekundowy spot pt. Snooping Around, with Old Navy’s Overnight Millionaire, który ma na koncie ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: