Żywy kalejdoskop z ludzi w reklamie nowego okrągłego smartwatcha Samsung Gear S2

Pamiętacie z dzieciństwa zabawkę o nazwie kalejdoskop? – Te niesamowite symetryczne i różnobarwne wzory zbudowane z kolorowych szkiełek, które można było oglądać w kalejdoskopie Samsung próbuje teraz odtworzyć w najnowszej reklamie swojego smartwatcha Samsung Gear S2. Około 150 osób – muzyków, tancerzy, sportowców, joginów – zostało zaangażowanych, by wykreować piękne kolorowe obrazy oraz zaprezentować funkcjonalności tego zegarka, a wszystko atrakcyjnie sfotografowano kamerą z lotu ptaka.  Samsung Gear S2 jako chyba jedyny smartwatch ma okrągłą tarczę, obracany kant (tzw. „bezel”) służący do scrollowania, customizowany wygląd tarczy i paska, no i jak większość tego typu urządzeń monitoruje aktywność fizyczną użytkownika – ilość kroków, tętno, a nawet ilość przyjmowanych płynów w podziale na wodę i kawę 😉

Spot pt. Samsung Gear S2 – Turn the bezel pojawił się w sieci zaledwie 6 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 7 milionów wyświetleń na YouTube. Reklamę przygotowała amerykańska agencja R/GA New York, film wyreżyserował Michael Gracey, a wpadający w ucho kawałek muzyczny wykorzystany w spocie to „Kiss the Sky” w wykonaniu Cash Cash. Zegarek ma się pojawić w sprzedaży już w najbliższym czasie tak, by można go było podarować w prezencie świątecznym.  Więcej informacji o najnowszym dziecku Samsunga znajdziecie na specjalnej stronie.

Samsung Gear S2_Turn the bezel

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: