Lady Gaga spotyka Tony Bennetta w księgarni Barnes & Noble

Nigdy nie wiesz, kogo spotkasz w Barnes & Noble [You Never Know Who You’ll Meet at Barnes & Noble] to hasło świątecznej kampanii reklamowej największej amerykańskiej sieci tradycyjnych księgarni Barnes & Noble, która właśnie wystartowała.  Prezes Barnes & Noble sam zadecydował, by wymyślony przez niego slogan został wcielony w życie przez piękny muzyczny duet łączący pokolenia czyli 29-letnia Lady Gaga i 89-letni Tony Bennett. Trzeba tu jednak przypomnieć, że wykorzystanie tej oryginalnej pary w świątecznej kampanii nie jest czymś nowym – zaledwie w ubiegłym roku Gaga i Bennett śpiewali razem w reklamie sieci odzieżowej H&M… Tym razem duet wziął na warsztat klasyk z 1944 roku pt. Baby, It’s Cold Outside.

Spot pt. You Never Know Who You’ll Meet at Barnes & Noble pojawił się w sieci 8 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.1 miliona wyświetleń i 25 tysięcy share’ów na Facebooku oraz 146 tysięcy wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowała agencja Roberts + Langer DDB, a film wyreżyserował Szwed Jonas Akerlund – znany z reżyserii kultowych video-clipów (m.in. „Ray of Light” Madonny, „Telephone” Lady Gagi & Beyonce czy „Moves Like Jagger” Maroon 5). 

Barnes & Noble_Lady Gaga

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: