„Gender” w czystej formie czyli chłopiec bawiący się lalką Barbie…

Front walki z niecną i do szpiku kości zepsutą ideologią „gender” wkrótce pewnie nabierze nowego wymiaru i dynamiki, a tymczasem zgniły Zachód dostarcza nawiedzonym rodzimym obrońcom tradycyjnych wartości polskiej rodziny nowych dowodów na samo zło czające się w likwidowaniu podziałów na to, co przystoi dziewczynkom, a co zarezerwowane jest tylko dla chłopców.  Otóż luksusowy włoski dom mody Moschino wspólnie z firmą Mattel przygotował kolekcjonerską edycję kultowej lalki Barbie – oczywiście wraz z fantastyczną garderobą zaprojektowaną przez Moschino, a dyrektor kreatywny Moschino – Jeremy Scott – wymyślił sobie przy okazji spot reklamowy nawiązujący stylistyką do reklam Barbie z lat 80-tych, ale z jedną małą różnicą… Obok dziewczynek w reklamie pojawia się sympatyczny chłopiec, który jest równie podekscytowany wizją zabawy słynną lalką i wystrzałową kolekcją jej designerskich ciuszków.

Spot pt. Moschino Barbie! pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.1 milionów wyświetleń na YouTube oraz 161 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Na Zachodzie oczywiście reklamę Barbie z chłopcem powitano z uznaniem, a Mattel zebrał pochwały za odwagę i przełamywanie tradycyjnych stereotypów płciowych, ale później się okazało że Mattel nie miał nic wspólnego z tym spotem, bo jest typowy „fauxmercial” zrealizowany z własnej inicjatywy przez dyrektora kreatywnego Moschino…

Moschino_MoschinoBarbie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: