Przeproś swojego kota za świąteczne przebieranki i kup mu Temptations!

Ciężko mi się wypowiadać na temat świątecznych zwyczajów właścicieli kotów w Polsce, ale mam nadzieję, że nie są jeszcze tak sfiksowani jak ich Amerykańscy odpowiednicy… Według najnowszej kampanii Temptations – marki kocich smakołyków należącej do koncernu Mars – amerykańscy kociarze mają w zwyczaju przebierać swoich ulubieńców w różne fikuśne świąteczne stroje. Niestety jak nietrudno się domyślić koty nie podzielają zachwytu swoich właścicieli nad tą gwiazdkową rewią kociej mody. Tu jednak pojawia się sprzyjająca okoliczność, by wzbudzić w Amerykanach poczucie winy i łatwiej opchnąć im nieco drogiej karmy, którą mieliby jakoby udobruchać zranione uczucia swoich czteronożnych towarzyszy….

Spot pt. TEMPTATIONS™ – Say sorry for the holidays (60sec) pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 91 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz aż 2.3 miliony wyświetleń na Facebooku i 33 tysiące share’ów.  Kampanię pod hasłem Say Sorry for the Holidays [Przeproś za święta] przygotowała dla Temptations utytułowana brytyjska agencja adam&eve DDB London, a film wyreżyserował Austen Humphries.

Temptations_Say sorry for the holidays

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: