Świąteczny cud narodzin czerwonej torebki w reklamie Mulberry

Mulberry – brytyjska marka modowa słynąca ze swoich skórzanych damskich torebek – zaskoczyła wszystkich swoją świąteczną kampanią, w której prowokacyjnie odtwarza scenę narodzin Jezusa oraz pokłonu Trzech Króli, ale zamiast Jezusa mamy tu piękną czerwoną torebkę Mulberry, którą niejaki Joe daje w prezencie swojej dziewczynie. Kobiet nieomal dostaje orgazmu na jej widok, ale najlepsze dopiero przed Wami…  Zobaczcie sami!

Spot pt. #MulberryMiracle pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 962 tysiące wyświetleń na YouTube.  Wyobrażam sobie, co by się działo, gdyby jakaś polska marka odważyła się dotknąć w tak odważny i humorystyczny sposób tematu narodzin małego Jezuska – ta lawina skarg do Rady Reklamy, bojkot marki i protesty słuchaczy Radia Maryja…   A tu nawet w komentarzach pod filmem na YouTube właściwie same pochwały.  Kampanię przygotowała agencja adam&eve DDB London.

Mulberry_#MulberryMiracle

Jedna odpowiedź na „Świąteczny cud narodzin czerwonej torebki w reklamie Mulberry

  1. […] już przeze mnie kampaniach domów towarowych John Lewis, luksusowych markach Burberry oraz Mulberry przyszedł czas na popularną sieć supermarketów Sainsbury’s, która w swoim przezabawnym […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: