Burberry w świątecznej kampanii celebruje 15. rocznicę premiery filmu „Billy Elliot”

Jesienią 2000 roku swoją premierę miał skromny brytyjski film pt. Billy Elliot opowiadający historię tytułowego 11-latka z górniczego miasteczka w północnej Anglii, który wbrew przeciwnościom losu marzy, by występować w balecie i swoje marzenie w końcu realizuje. Film stał się wielkim przebojem na całym świecie, a kilka lat później Elton John napisał muzykę do musicalu opartego jego scenariuszu – musical Billy Elliot jest nieprzerwanie wystawiany na londyńskim West Endzie od 2005 roku. Luksusowy brytyjski dom mody Burberry postanowił wykorzystać 15-lecie filmu, by wokół niego zbudować swoją tegoroczną świąteczną kampanię, do której zaproszono całą plejadę gwiazd. Młodziutki Romeo Beckham (syn piłkarza Davida Beckhama) już po raz drugi występuje w świątecznej kampanii Burberry, a tym razem towarzyszą mu: aktorka Julie Walters (w filmie Billy Elliot grała nauczycielkę baletu), aktorka Michelle Dockery (znana z serialu Downton Abbey), modelki Naomi Campbell i Rosie Huntington-Whiteley, młodzi piosenkarze James Bay i George Ezra, komik James Corden oraz Elton John… A wszyscy oni pięknie i radośnie podskakują sobie w świątecznych ciuchach od Burberry odtwarzając słynną otwierającą scenę z filmu Billy Elliot😉

Spot pt. The Burberry Festive Film — Celebrating 15 Years of Billy Elliot pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 870 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na Facebooku! (Przy okazji – zwróćcie uwagę, że od pewnego czasu marki co raz chętniej publikują i promują spoty oddzielnie również na Facebooku, co często daje znacznie wyższe wyniki oglądalności niż na YouTube). Gwiazdy podskakują do dźwięków utworu ‚Cosmic Dancer’ w wykonaniu T. Rex (ten sam kawałek pojawił się w filmie), a świąteczne pomysły na podarunki od Burberry możecie przejrzeć na stronie marki

Burberry 2015 festive campaign

2 odpowiedzi na „Burberry w świątecznej kampanii celebruje 15. rocznicę premiery filmu „Billy Elliot”

  1. […] po opisywanych już przeze mnie kampaniach domów towarowych John Lewis, luksusowych markach Burberry oraz Mulberry przyszedł czas na popularną sieć supermarketów Sainsbury’s, która w swoim […]

  2. […] reklam realizowanych z myślą o okresie świątecznym – w ubiegłym roku młodziutki Romeo Beckham był gwiazdą spotu nawiązującego do kultowego filmu „Billy Elliot”.  W tym roku Burberry postanowiło […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: