Wiejski drift na starym traktorze w reklamie niemieckich supermarketów EDEKA

Największa niemiecka sieć supermarketów EDEKA zasłynęła rok temu dwoma hitami viralowymi – najpierw muzyczną celebracją własnych produktów pod hasłem Supergeil, a pod koniec roku świąteczną akcją, w której skanery na kasach odgrywały dźwięki „Jingle Bells”. Najwyraźniej sukces obu tych akcji zaostrzył apetyty EDEKA i tym oto sposobem mamy teraz ultraszybkiego i zaangażowanego niemieckiego farmera, który zaskakuje zarówno swoim sprzętem  – wysłużonym traktorem marki Ferguson z 1954 roku, jak i umiejętnościami driftingu na tym nietypowym pojeździe podczas dostarczania świeżych jabłek prosto do lokalnego supermarketu EDEKA…

Spot pt. Dorfdrift – spektakulär kurze Lieferwege pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 7.2 miliony wyświetleń na Facebooku.  Materiał jest dodatkowo dość silnie „share’owany”, co sprzyja jego rozprzestrzenianiu w social media – obecnie już ponad 88 tysięcy udostępnień na Facebooku. Kampania EDEKA prowdzona jest pod hasłem Spektakularnie krótkie terminy dostaw, a piosenka wykorzystana w filmie to „Heart of steel” w wykonaniu Zac Bryan & The Fireboys.

EDEKA_Dorfdrift

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: