Początek listopada w tym roku witamy słoneczną i ciepłą pogodą, ale nie dajmy się zwieść pozorom – zima jest tuż za rogiem i marketerzy już mają gotowe „zimowe” kampanie reklamowe, czego najlepszym dowodem najnowsze dzieło marki Nike o jakże mroźnym tytule Snow Day! Kampania promuje zimową odzież treningową Nike ze specjalną warstwą ocieplającą Hyperwarm, a w filmie możemy obejrzeć plejadę ponad 20 profesjonalnych sportowców, choć główną gwiazdą jest z pewnością pojawiający się w pierwszej scenie Rob Gronkowski – amerykański footballista polskiego pochodzenia i skrzydłowy drużyny New England Patriots, który budzi się pewnego poranka, by z radością stwierdzić, że spadł śnieg…
Spot pt. Nike: Snow Day pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 8.1 milionów wyświetleń na YouTube oraz 7.3 miliony wyświetleń na Facebooku. Pomimo mojej osobistej niechęci do zimy i śniegu, to muszę przyznać, że agencji Wieden + Kennedy Portland z pomocą reżysera Steve’a Rogersa udało się stworzyć dość zachęcający obraz zimowych harców z piłką na świeżym powietrzu…