Ciężkie jest życie olbrzyma – przekonuje indyjska marka Ambuja Cement

Cement nie jest produktem, który jest często reklamowany za pomocą spotów filmowych, ale w Indiach – kraju słynącym z kiepskiej jakości budownictwa – można się natknąć na reklamy lokalnej marki Ambuja Cement. Gwiazdą najnowszej kampanii Ambuja Cement jest niejaki Dalip Singh Rana –  bardziej znany pod pseudonimem The Great Khali – indyjski olbrzym mierzący 216 cm i ważący 157 kg, w przeszłości profesjonalny zapaśnik. W poniższym filmie Wielki Khali opowiada o swoim przywiązaniu do rodzinnego domu i bliskich, ale jego sentymentalną opowieść ilustrują zabawne obrazki pokazujące ciąg zniszczeń, jakie nasz bohater niechcący wywoływał swoją niezwykłą siłą… do czasu, gdy postawił nowy dom z pomocą Ambuja Cement😉

Spot pt. Ambuja Cement – Khali pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 54 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 45 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Publicis South Asia, a film wyreżyserował Ayappa. 

Ambuja Cement_The Great Khali

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: