Spookermarket czyli jak Tesco skutecznie wystraszyło klientów z okazji Halloween

Halloween – szczególnie w tradycji anglosaskiej – to kolejne święto, które bardzo mocno wpisało się w marketingowy kalendarz marketerów. W Wielkiej Brytanii Halloween stał się niedawno trzecim świętem (po Bożym Narodzeniu i Wielkanocy) pod względem wydatków ponoszonych na zakup produktów ściśle związanych z obchodzeniem Halloween, wyprzedzając tym samym Walentynki… Nie dziwi więc duża kampania reklamowa sieci handlowej Tesco pod hasłem Spookermarket [Straszymarket], w której nieświadomi bycia w ukrytej kamerze klienci odwiedzający market Tesco zostają wystawieni na aktywność duchów, trupów i innych niecnych sił nadprzyrodzonych…

Spot pt. Tesco Halloween: Introducing Spookermarket pojawił się w sieci zaledwie 5 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz aż 9.8 milionów wyświetleń na Facebooku i 100 tysięcy share’ów. Autorem kampanii jest brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH London), która przygotowała też serię krótkich filmików instruktażowych pokazujących, jak przy pomocy domowych środków przygotować Halloweenowe straszności w rodzaju okropnej zielonej głowy w słoiku, przerażającej dyni czy odrąbanej dłoni… 

Tesco Halloween_Spookermarket

Gdybyście chcieli przestraszyć kogoś bliskiego i przygotować sobie coś takiego, to wszystkie filmiki znajdziecie na kanale Tesco na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: