Toyota Mirai samochodem na miarę oczekiwań bohaterów „Powrotu do przyszłości”

Dzień 21 października 2015 – czyli wczoraj – upłynął jako Back to the Future Day w związku z faktem, że bohaterowie kultowego filmu Powrót do Przyszłości II z 1985 roku przenieśli się właśnie do 2015 roku, a więc możemy teraz porównać, jak futurystyczne wizje twórców filmu mają się do rzeczywistości…  Pierwszą marką, która postanowiła wykorzystać marketingowo buzz wokół tego wydarzenia była Pepsi, która wczoraj rozpoczęła zapowiadaną sprzedaż limitowanej serii 6500 butelek fikcyjnego napoju Pepsi Perfect, który pojawił się w filmie. Szybko pojawiły się kolejne marki, które próbują zdyskontować zainteresowanie tematem filmu i sprawdzalności jego wizji przyszłości – najambitniej do tematu podeszła Toyota, która postanowiła połączyć na ekranie dwie największe gwiazdy serii Back to the Future.  W ten oto sposób Michael J. Fox wcielający się w rolę Marty’ego McFly oraz Christopher Lloyd odtwarzający postać szalonego naukowca Dr. Emmetta Browna spotkali się na planie spotu prezentującego innowacyjny samochód Toyota Mirai, który realizuje futurystyczną wizję pojazdu napędzanego wodorowym paliwem pozyskiwanym z przetwarzanych odpadków…

Spot pt. Fueled by the Future | Back to the Future | Presented by Toyota Mirai pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz 75 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała dla Toyoty agencja Droga5 New York, a filmy wyreżyserował Jeremy Konner.

Toyota Mirai_Back to the Future

Zanim w sieci pojawił się główny spot wypuszczono jeszcze 2 filmy teaserowe, a drugi z nich pt. Diner okazał się również pełnokrwistym viralem, osiągając w ciągu tygodnia aż 3.2 miliony wyświetleń na YouTube i prezentuje bohaterów Back to Future dyskutujących o tym, jak sprawdziła się wizja przyszłości z filmu…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: