Whiskas Kitten Kollege – uczelnia, w której kocięta stają się kotami

Whiskas – popularna marka karmy dla kotów należąca do koncernu Mars – rozpoczęła w Wielkiej Brytanii internetową kampanię reklamową, na potrzeby której wykreowano Kitten Kollege – szacowną uczelnię dla kotów. Kitten Kollege i jego zaangażowane ciało pedagogiczne oferują młodym kotom urozmaicony program dydaktyczny obejmujący zarówno rozwój artystyczny, naukowy, fizyczny, jak i duchowy, nie wspominając o atrakcjach mieszkania z rówieśnikami w akademiku…

Spot pt. Ep.1 Kitten Kollege: Welcome to the Kollege to pierwszy odcinek z serii spotów o Kitten Kollege, który pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 590 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Whiskas UK_Kitten Kollege

Kolejny spot pt. Ep.2 Kitten Kollege: Our Diverse Student Body – mający na koncie ponad 241 tysięcy wyświetleń na YouTube – pokazuje, że studenci Kitten Kollege pochodzą z bardzo różnych zakątków świata, więc wybierając tę uczelnię koty mogą być pewne, że trafią w niej na niebieskie koty rosyjskie, sjamskie czy ragdolle…

Kampanię Kitten Kollege przygotowała agencja AMV BBDO we współpracy z Google, domem mediowym Mediacom oraz College Humor. Więcej spotów, które formułą przypominają krótkie wykłady udzielane klasie złożonej z małych kotów różnych ras znajdziecie na kanale Whiskas UK na YouTube, a poniżej mój ulubiony z rasami kotów najlepiej dopasowanymi do życia w rodzinie…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: