Papierki od gumy Extra wplecione w historię miłosną Sarah i Juana

Extra Gum – popularna w USA marka gumy do żucia bez cukru należąca do koncernu Wrigley – lubi pokazywać wzruszające, emocjonalne historie, ale dużym wyzwaniem dla agencji reklamowej jest zgrabne wplecenie w nie produktu czyli gumy do żucia.  Najnowszy 2-minutowy film reklamowy Extra Gum opowiada historię miłości Sarah i Juana – dwójki sympatycznych bohaterów, których poznajemy jako nastolatków w liceum i obserwujemy kolejne etapy ich związku aż do niezwykle emocjonalnej sceny oświadczyn…

Spot pt. Extra Gum: The Story of Sarah & Juan pojawił się w sieci 10 dni temu i z miejsca stał się viralowym hitem gromadząc do dziś ponad 7.5 milionów wyświetleń na YouTube. Agencja reklamowa Energy BBDO stanęła na wysokości zadania i świetnie wprowadziła produkt w scenariusz tej dość konwencjonalnej historii, a całość dobrze wyreżyserował Pete Riski. Świetnym muzycznym dopełnieniem obrazu stał się zaś nowy cover klasyka z repertuaru Elvisa Presleya czyli utwór „Can’t Help Falling in Love” w wykonaniu Haley Reinhart.

Extra Gum_The Story of Sarah & Juan

Spot jest częścią szerszej platformy komunikacyjnej marki Extra realizowanej od kilku lat, którą spina hasło #GiveExtraGetExtra, a wcześniejszy film z tej kampanii pt. Extra – Origami był również wielkim przebojem viralowym w roku 2013 osiągając blisko 3 miliony wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: