Lalka Barbie wprowadzona na rynek w 1959 roku przez amerykańską firmę Mattel była jedną z pierwszych lalek skierowanych do dzieci, która uosabiała jednak dorosłą kobietę. Wcześniej producenci zabawek uważali, że lalki dla dzieci powinny również przedstawiać dzieci… Jednak jak zaobserwowała Ruth Handler – twórczyni Barbie – małe dziewczynki chętnie aspirują do udawania dorosłych i lalka przedstawiająca dorosłą kobietę idealnie wpisywała się w ich zabawy, a nawet je stymulowała. W ostatnich latach Barbie stała się ulubionym celem ataków ze względu na jej nierealistyczne proporcje ciała i standard urody, który jest praktycznie nieosiągalny. Na rynku pojawiły się konkurencyjne produkty – np. szeroko promowana lalka Lammily, której wyróżnikiem są naturalne proporcje ciała typowe dla przeciętnej 19-latki. W tej sytuacji Barbie znalazła się w defensywie i musi znów przekonać rodziców, że wbrew temu, co mówią jej liczni krytycy, ma też pozytywny wpływ na małe dziewczynki – pobudza ich wyobraźnię, pozwala przekraczać granice…
Spot pt. Imagine The Possibilities | Barbie pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.7 miliony wyświetleń na YouTube oraz 770 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Film pokazujący naturalne reakcje dorosłych – filmowane z ukrytej kamery – na małe dziewczynki wcielające się w dorosłe role wykładowcy, weterynarza, trenera czy businesswoman jest dziełem agencji BBDO San Francisco, a wyreżyserowała go Karen Cunningham.