Poprawianie „opakowania” klejnotów rodowych w miejscach publicznych to z pewnością jeden z mniej pożądanych widoków, ale też niejednokrotnie bolesna konieczność dotykająca panów na całym świecie. Ale cóż można na to poradzić, skoro męskie gatki słabo sprawdzają się w ruchu i mają często tendencję do przemieszczania się w nieodpowiednich kierunkach? – Otóż można coś na to poradzić, a przynajmniej tak twierdzi Tom Patterson, twórca marki męskiej bielizny Tommy John, który zaprojektował od nowa kroje, a nawet opracował nowe mieszanki materiałów, z których wykonane są slipy i bokserki Tommy John… Tak więc koniec macania się w kroczu, Panowie – czas wypróbować coś lepszego!
Spot pt. TommyJohn.com: The Big Adjustment pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić ponad 245 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 117 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Musicie przyznać jednak, że pomysłowość niektórych panów radzących sobie z niewygodną bielizną jest naprawdę ujmująca 😉 Kampanię Tommy John przygotowała agencja Preacher, spot wyreżyserował Guy Shelmerdine, a samą bieliznę możecie obejrzeć i nabyć na stronie: www.tommyjohn.com.
[…] by wyróżnić się i zwrócić uwagę panów na swoją markę. Niedawno pisałem o amerykańskiej kampanii marki Tommy John, w której użytkownicy bielizny innych marek dość otwarcie demonstrowali, jak bardzo jest ona […]